LIVRARE GRATUITĂ LA COMENZI PESTE 190 LEI

Fiole Apielixir
Arii terapeutice

Efectuarea comenzilor se poate face:

  1. Prin magazinul online: http://www.apicola.ro
  2. La e-mail: contact@apicola.ro
  3. Prin apelare la nr de telefon 0756.118.289 de luni pana vineri, intre 9:00-16:30

Alegerea plății pentru comenzi:

Prețul Produselor este afișat în moneda națională (leu), plata urmând să fie efectuată în această monedă. Prețurile includ TVA în cota aplicabilă (9% sau 19%).

Ca modalități de plată, aveți la dispoziție:

  1. Prin plata online cu cardul – prin intermediul procesatorului de plăți cu care colaborăm. Plata este sigură, iar noi nu avem acces la datele cardului dumneavoastră.
  2. Ramburs – respectiv plata în numerar, la curier/transportator, cu ocazia livrării Produselor.

Trebuie să aveți în vedere că în situația în care un colet expediat de Societatea nu este acceptat, fără un motiv invocat și fără anunțarea în prealabil, prin orice modalitate de contact: telefon, email, chat support etc., în Contul de client va rămâne activă doar modalitatea de plată online cu cardul, pentru următoarele comenzi plasate.

Costuri și transport în țară:

Livrarea se efectuează prin societatea de transport colaboratoare Fan Curier;

Transportul este GRATUIT – dacă valoarea comenzii depășește 190 lei.

Costul transportului este de 16.00 lei pentru comenzile a căror valoare nu depășește pragul de 190 lei. Menționăm că este necesar ca destinația de livrare să fie acoperită de către firma de curierat Fan Curier.

Transportul se realizează, în general, într-un termen estimat de 24-48 de ore de la momentul expedierii Produselor. Este posibil să existe întârzieri la transport cauzate de zilele libere, perioade aglomerate (Black Friday etc.) și alte situații similare ce nu se află în controlul nostru sau al firmei de transport.

Daune la transport:

Albina Carpatina își asumă responsabilitatea pentru transportul efectuat prin Fan Curier, iar în cazul în care un produs este distrus pe durata transportului, este necesar să ne informați în cel mai scurt timp, urmând să vă livrăm un nou produs sau să vă restituim suma achitată, în maxim 48 de ore.

Clientul este obligat să verifice coletul care prezintă lovituri sau deformări, în fața agentului de la firma de curierat, iar în cazul deteriorării unui produs, să întocmească un proces verbal de constatare (model de la firma de curierat) a pagubei și, în toate cazurile, să refuze preluarea coletului. Altfel, dacă nu este încheiat un proces-verbal și coletul nu este refuzat, nu putem dovedi în fața firmei de curierat că produsul a fost avariat pe durata transportului, situație în care nu putem aplica măsurile de remediere necesare, nici în raport cu transportatorul, nici în raport cu dumneavoastră.

În cazuri speciale (produsele comandate nu se află în stoc, dificultăți de transport) ne rezervăm dreptul de a mări corespunzător perioada de livrare, anunțându-vă printr-un mesaj în e-mail sau telefonic.

Caracteristicile și disponibilitatea produselor prezentate în acest site se pot schimba fără o notificare prealabilă.

Persoanele care trimit comenzi și/sau mesaje rău intenționate vor suporta rigorile legii!

Pentru detalii sau alte nelămuriri vă rugăm să ne contactați la e-mail contact@apicola.ro sau la tel 0756.118.289 de luni până vineri, între 9:00-16:30.